    From: "Matello" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz ruchu - nie dotyczy...
    Date: Mon, 17 Oct 2005 09:13:14 +0200

    Użytkownik "Kuba-RPM" <Kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIE!life.home.pl> napisał
    w wiadomości news:4352d39e$1@news.home.net.pl...
    > Sytuacja jest następująca. Stoi sobie na pewnym odcinku drogi publicznej
    > znak B-1 "zakaz ruchu w obu kierunkach" z informacją, że nie dotyczy
    > mieszkańców dwóch pobliskich ulic. Nie jestem mieszkańcem żadnej z nich.
    > Wiem, że robiąc sobie z tego odcinka skrót, popełniam wykroczenie. Nie o
    > to chodzi. (...)

    Hehe mam wrazenie ze kojarze dokladnie o ktora ulice Ci chodzi (zakladajac
    ze piszesz o Wawie i okolicach Kabat ;-) bo wszystkie okolicznosci pasuja.
    Otoz mnie tez bardzo pasuje korzystanie z tego skrotu i nie raz spotkalem
    tam policje. Z doswiadczenia zauwazylem ze pomaga jazda na tzw. "pewniaka",
    tzn, oni stoja, a ja mimo wszystko pewny swojego skrecam w ulice i
    przejezdzam obok nich ewentualnie machajac im reka "w gescie pozdrowienia".
    I wiesz co? Nie zatrzymuja mnie! :) Gdzies czytalem ze to dlatego ze podobno
    juz tyle razy zatrzymywali mieszkancow tej ulicy (i ich roznych znajomych)
    do kontroli, ze Ci zaczeli skarzyc sie na posterunku, no i teraz panowie
    Stroze Prawa sa znacznie bardziej ostrozni w tym kogo zatrzymuja. A moze po
    prostu ktorys z mieszkancow ma samochod podobny do mojego.... ;-)) Grunt, ze
    przejezdzam bez problemu ;)

    Kiedys dawno temu raz faktycznie mnie tam zatrzymali i mowili ze nie jestem
    tu zameldowany - powiedzialem ze odwozilem tam dziewczyne (to byla
    niedziela, pozny wieczor) i nie chcialem by z powodu jakiegos "glupiego
    znaku" szla noca przez las na piechote - tez poskutkowalo - zyczyli
    szerokiej drogi i pojechali :-)

    Pozdro,
    MaT