  • Data: 2004-11-19 23:26:45
    Temat: Re: zakaz ruchu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wywodzisz że nie może być POSIADANIE ??

    Z wykładni tej tabliczki. moim zdaniem "nie dotyczy pojazdów mieszkańców"
    jest tożsame ze sformułowaniem "nie dotyczy pojazdów własności mieszkańców",
    albo "nie dotyczy pojazdów należących do mieszkańców". Co do tego nie mam
    żadnej wątpliwości

    Czy to jednak może być posiadanie? Bo ja wiem? Może masz rację, że to można
    rozwinąć również jako "nie dotyczy pojazdów posiadanych przez mieszkańców".
    Zgodzę się z Tobą. To może być również posiadanie. A więc w szczególności
    użytkownik.