  • Data: 2005-04-26 14:07:59
    Temat: Re: zakaz podejmowoania pracy
    Od: <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie ja wlasnie chcialem sie dowiedziec czy zgodnie z kodeksem pracy ten
    zapis o zakazie pracy jest wazny, bo z tego co pamietam nie jest wazny.
    moge pracowac na tylu etatach na ilu chce oprocz zakazu konkurencji (u
    konkurencji) co jest dla mnei bardzo jasne.
    Pytam wiec:
    czy z takim zapiasem zabraniajacym gdziekolwiek indziej pracowac
    jednoczesnie (wylaczajac konkurencyjne firmy) jest on wazany?

    werdom