eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakaz konkurencji po ustaniu stosunku pracy - wydzielone obszary › Re: zakaz konkurencji po ustaniu stosunku pracy - wydzielone obszary
  • Data: 2009-04-29 10:24:57
    Temat: Re: zakaz konkurencji po ustaniu stosunku pracy - wydzielone obszary
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Nie wiem dlaczego oczywista nieprawda.

    Dobra to powiedzmy, dla mnie oczywista nieprawda.
    SN już wielokrotnie przerabiał umowę o zakazie konkurencji i zastosował
    do niej wiele różniastych przepisów kc, co świadczy niewątpliwie o tym,
    że jego zdaniem nie jest to całościowo uregulowane w kp. Ja tam się z
    tym zgadzam. A niektórzy to nawet twierdzom że jest to umowa z
    "pogranicza" prawa pracy i cywilnego - co by to nie miało znaczyć ;)- i
    więcej w niej rozwiązań cywilistycznych (w sumie obowiązuje ona już po
    tym jak nie ma stosunku pracy) niż rozwiązań prawa pracy.

    --
    @2009 Johnson