  • Data: 2005-09-06 12:15:17
    Temat: Re: zakaz fotografowania
    Od: "Ajgor" <...@...l> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > To się słabo rozglądałeś. Albo do 'hipermarketów' zaliczasz także MarkPol
    ;)

    Mam pod reka kilka. Auchan, Real, Carrefour, Lidl, Kaufland i kilka innych.
    Wszystkie to sa straszne tandeciarnie. Oprocz niektorych artykulow
    spozywczych (takich, ktore nie traca za szybko daty waznosci) nic tam sie
    nie nadaje do kupienia moim zdaniem. Watpie czy jakis producent komorek
    zgodzil by sie na wstawienie tam swoich produktow bo to by chyba obnizylo
    jego opinie :) Zreszta w zadnym komorek nie widzialem
    Ale w koncu to nie topic o tym, prawda?:)