  • Data: 2008-10-27 07:04:14
    Temat: Re: zajmowanie swoim autem miejsc służbowych pod UM
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Oct 2008, Jotte wrote:

    > No widzisz. Myślałeś, żeś wszystkie rozumy pozjadał?
    > Surprise! ;)

    To ja podstawę prawną poproszę!
    Zakładałem, że na .prawo ew. działania niezgodne z prawem się
    zaznacza (acz to, że w różnych służbach osoby łamiące prawo
    się spotyka - wiemy, tyle że nie wypada tego uznać za "normę").
    Owszem, wbrew prawu to można i straż pożarną wzywać "do złego
    parkowania".

    > Pisanie na grupie prawa nie czyni.

    Nie czyni.

    > Hint: nie napisałem nigdzie o interwencji. Pisałem o możliwości wezwania.
    > Czy zainterweniują na terenie nie będącym drogą publiczną - nie wiem.

    A czy bezpodstawne wzywanie strazy nie jest zagrożone, podobnie
    jak bezpodstawne wezwanie policji, jakąś sankcją karną?

    pzdr, Gotfryd