    From: "TomaszD" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajęte wynagrodzenie
    Date: Thu, 5 Jan 2012 12:32:13 +0100

    news:jdsicv$6sk$1@inews.gazeta.pl...
    > On 1/2/2012 8:22 AM, TomaszD wrote:
    >> On nie wystawia rachunku.
    >
    > to na jakiej podstawie placicie?

    Na podstawie zawartej umowy.
    Nigdzie nie jest powiedziane, że zleceniobiorca ma obowiązek wystawiać
    rachunek.

    > a wy to potem chcecie na podstawie tej umowy w koszta wrzucic?
    > To czarno to widze w czasie kontroli.

    Dlaczego? Co ten rachunek takiego powoduje, innego niż zapisy w umowie, że
    koszty wynagrodzenia można wrzucić w KUP?

    > To wlasnie produkujecie falszywa dokumentacje, bo skoro nastepuje zwrot
    > zaliczki i jednoczesnie nie nastepuje zwrot zaliczki...

    KW - wypłata wynagrodzenia
    KP - zwrot zaliczki
    Co tu jest fałszywego? Napisałem jedynie, że nie ma fizycznego przepływu
    gotówki, bo po co to robić?
    Coś jak kompensata wzajemnych zobowiązań i inną firmą.
    Rozumiem, że jeśli zleceniobiorca dostałby fizycznie pieniądze do ręki i
    sekundę później oddał je z powrotem, to już byłoby bardziej zgodnie z
    prawem?

    > jak to komornik zobaczy to was w d... ugryzie za niewykonanie "zyczenia"
    > komornika.
    >

    > opusccie sobie ten zwrot zaliczki.,
    >
    > niech on wystawi rachunek w ktorym rozliczy zaliczke i do zaplaty
    > wyjdzie zero.

    I co to zmieni w sprawie, o którą pytałem?
    Poza tym on nie wystawia rachunków.
    To prosty chłopina. Cud, że zdołał się podpisać na umowie.

    Tomek