eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozajęcie mieszkania, któro zostało odsprzedane po wszczęciu postepowania egzekucyjnego (długie) › Re: zajęcie mieszkania, któro zostało odsprzedane po wszczęciu postepowania egzekucyjnego (długie)
  • Data: 2006-02-02 09:50:14
    Temat: Re: zajęcie mieszkania, któro zostało odsprzedane po wszczęciu postepowania egzekucyjnego (długie)
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozdrawiam i błagam o pomoc,
    > nina

    Napisz jak było naprawdę.
    Mama kupiła mieszkanie nie sprawdzając przedtem w spółdzielni czy nie ma
    zadłużenia? To wszystko działo się w ciągu kilku dni (zajęcie 07.03.2005 r.,
    zawiadomienie komornika 09.03.2005 r. sprzedaż 10.03.2005 r.). Zbyt szybko,
    żeby uwierzyć w przypadek. Chodzą mi po głowie różne głupie domysły, ale nie
    chcę nawet dociekać, kto kogo chciał rąbnąć. Wyszukaj w archiwum, był podobny
    przypadek. W razie czego trzeba będzie ścigać sprzedawcę mieszkania...

    Pozdrawiam

    Czapla