  • Data: 2004-05-06 21:35:38
    Temat: Re: zajecie konta bankowego
    Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > hej kolego mam do ciebie jedno pytanie , z kontekstu twojej rady dla kolegi
    > ktoremu komornik zawraca tylek zajeciem konta wspolnego , wynika ze jezeli mam
    > rachunek w banku na ktorym jest zdeponowana kwota np 6000 pln i przylazi
    > komornik po mandacik za 100 plus koszty egzekucji to moze mnie w dupe pocalowac
    > , a bank mu powie "wara od pieniedzy mojego klienta" dobrze zrozumialem?
    > czy twoim zraniem jest roznica czy mam ROR , konto lokacyjne czy inny nieROR?

    i jeszcze jedno art 56 prawa bankowego na ktory sie kolega powoluje po prostu
    nieistnieje!!!!!!!!!!!! tzn nieznalazlem go w ujednoliconym tekscie ustawy na
    stronach sejmu. jedzeli jest to zaniedbanie ludzi ktorzy ten tekst umiescili to
    ok zwracam honor , natomiast jezeli nie to ktos tu poprostu klamie!!!!!!!!! i
    daje falszywe rady.

    koledze ktory zapoczatkowal watek powiem tak:

    komornik moze zajac wszystko czym faktycznie wlada dluznik , takze pieniadze
    nienalezace do niego , niewazne czy komornik wyciaga je z kieszeni dluznika czy
    z bankowego rachunku wspolnego.
    zeby skutecznie sie przed tym bronic namow brata zeby zlozyl skarge na komornika
    do wlasciwego sadu , ma na to 7 dni od momentu dokonania czynnosci , lub
    powziecia informacji o zajeciu.

    szczerze mowiac nieslyszalem nic takiego ze komornik niemoze zajac kasy jezeli
    jest to mniej nim 3 srednie krajowe , jest to moim zdaniem bzdura , bylby to
    kartel dal nieuczciwych dluzikow. np. sciga mnie urzad skarbowy za 3000 zl , mam
    np 50000 zl oszczednosci , zakladam 10 kont w 10 bankach i co? pokazuje fakera
    komornikowi?

    zbyt proste by to bylo

    pozdr