    From: "adamekggg" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zagubiona przesyłka - znaleźne ?
    Date: Tue, 14 Dec 2004 21:58:31 GMT

    ale misiu pysiu. ja potwierdzilem tylko moja przesylke
    a potem, dzien pozniej okazalo sie ze w srodku sa inne rzeczy oprócz moich.
    oni nie mogli dojsc do kogo co przeslali - czyli zgubili. powiadomilem ich o
    tym
    i odebrali. dali adnotacje ze bede ubiegal sie o znaleźne.tylko czy centrala
    sie z tego nie wykreci