  • Data: 2004-12-14 19:20:03
    Temat: Re: zagubiona przesyłka - znaleźne ?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik adamekggg napisał(a) w wiadomości
    > jak to nic nie znalazlem ?
    >
    > w mojej paczce - po otwarciu ZNALAZLEM inne rzeczy oprócz mojej paczki.wiec
    > ZNALAZLEM !!!

    Żebyś ty mógł coś znaleźć, ktoś musiałby to najpierw zgubić.
    Są dwie możliwości że to dostało się do ciebie: właściciel rzeczy przez pomyłkę
    wysłał to na twój adres - więc niczego nie zgubił bo wie komu wysłał; albo też
    otrzymałeś przesyłkę przez błąd firmy wysyłkowej - właściel rzeczy nie zgubił
    niczego, bo wysłał to komuś innemu. Tak więc właściciel niczego nie zgubił.
    A tu to będzie raczej nienależne świadczenie.

    --
    JOHNSON :)