  • Data: 2007-08-22 14:03:48
    Temat: Re: zagrożenie zdrowia -konsekwencje? (przydługie)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > bo pogotowie przyjezdza tylko do naglych wypadkow?
    > a polpasiec i tym podobne do nich nie naleza i chorego mozna spokojnie
    > odtransportowac samemu

    To skąd sformułowanie o "dostarczeniu na pogotowie"?

    Chyba że autorowi chodziło o zwyczajny ostry dyżur...

    > odpowiada, ale pewnie nie odpowiada za transport chorych do najblizszej
    > placowki medycznej, za to odpowiadaja wlasnie zwierzchnicy, czyli dyrekcja

    Ja zrozumiałem, że lekarz przyjeżdża na wezwanie. A jeśli tak, to
    oczywiście dyrekcja ma psi obowiązek zapewnić transport.

    [ciach]

    > moja rada do pytajacego to taka, aby jesli nie ma dyktafonu w telefonie,
    > zakupil jej dyktafon, i wszystkie takie rozmowy aby nagrywala, bo
    > inaczej ktoregos dnia okaze sie ze to ona zaniedbala obowiazkow

    Ewentualnie żądać odmowy dostarczenia dziecka do lekarza na piśmie.