  • Data: 2004-09-16 07:20:26
    Temat: Re: zadłużony telefon w kupionym mieszkaniu
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile razy to trzeba pisać, żebyś zrozumiał?
    > Firma windykacyjna wiedząc, że tepsie jest winna zgodnie z umową osoba A
    > idzie do "pierwszej lepszej" osoby B, nachodzi, straszy i żąda kasy.
    > To nie jest właściwe działanie.

    Niejaka Dorota G.S., były komornik rewiru III z DC, pracowała właśnie w taki
    sposób. Tylko oprócz samego najścia było jeszcze zajęcie (zabezpieczenie)
    majątku, mimo iż wiedziała, że dłużnik to zupełnie inna osoba (przypadkowa
    zbieżność nazwisk, komorniczka dłużników wyszukiwała w książce tel.). Sąd nie
    dopatrzył się w jej działaniach żadnego przestępstwa. Przykro mi, ale podobnie
    będzie w opisanym przez Ciebie przypadku.

    Pzdr.
    Czapla