    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zadłuzenie wzgledem Telekomunikacji-prosba o pomoc
    Date: Fri, 5 Nov 2004 09:32:22 +0800

    In article <1aw8dm8suzm7b$.1woddr62cksgr$.dlg@40tude.net>, Psychik wrote:
    > to tylko przyklad, ktory mial zobrazowac, ze na drodze administracyjne,
    > tez mozna osiagnac cel.

    Wiesz, ale nie wszyscy są takimi nieprzeciętnymi szczęściarzami jakim
    najwyraźniej jestes ty. Ja na ten przykład dogadywałem się z tpsa w trybie
    regulaminowym przez jakies 9 miesięcy (naliczali mi nienależny abonament,
    potem próbowali obciążać cudzymi rachunkami, na końcu zaczeli grozić że
    upublicznią informację o moim "długu"). Wszystkie moje zabiegi były
    pieczołowicie ignorowane. Skończyło się po bardzo kategorycznym piśmie w
    którym sam byłem łaskaw ich troche postraszyć i prawnie i medialnie. Pismo
    poszło w 2-ch kopiach. Ta druga do ich regionalnego rzecznika prasowego.
    Na list z przeprosinami czekałem tylko tydzień. Od tego czasu spokój.

    Ale widzisz, problem w tym, ze bezrobotna, nieprzewidująca koleżanka
    wystepuje z jakby nieco gorszej pozycji, a sądząc po tym jak nagle
    straciła pracę, na tyle szczęścia co ty liczyć równiez nie może.

    --
    Marcin