  • From: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zadłuzenie wzgledem Telekomunikacji-prosba o pomoc
    Date: Fri, 5 Nov 2004 02:37:12 +0100

    > Jaka pomoc? Jako bezrobotna wygadalas rachunek za 350 zl miesiecznie =
    > 1000 min = 16 godzin. Mamy cie z tego powodu żałowac?
    > Za glupote trzeba placic, sorry.
    >
    > --
    > SQLwysyn

    Faktycznie....bardzo wlasciwy nick....ale wg mnie jeszcze zbyt slabo
    odzwirciedla jego wlasciciela , dajac swiadectwo nie tylko o kulturze
    osobistej lecz rowniez o wiedzy jaka sie reprezentuje...
    Zwracam wszystkim zgryzliwcom uwage ze nie PROSILAM O POMOC W SPLACIE DŁUGU
    lecz o pomoc w zrozumieniu procedur jakie to telekomunikacja wobec mnie
    stosuje...Nie oprosze o zalowanie mnie , BO MA MNIE JESZCZE KTO
    PRZYTULIC....
    Nie zasiegam opini aby szukac furtki do uciekania przed wierzycielem,
    jestem po prostu zagubiona zas Blekitna Linia kazdorazowo udziela innej
    informacji
    Prosilam orientujacych sie w temacie o opinie w nastepujacej sprawach:
    czy Telekomunikacja moze jednoczesnie prowadzic ze mna rozmowy jako
    wierzyciel dlugu (wlasciciel) i jednoczesnie zbywac tenze dlug firmie
    windykacyjnej.
    czy Telekomunikacja moze bez mojej wiedzy a tym bardziej zgody przekazywac
    moje dane osobowe firmie windykacyjnej , skoro rozmowy trwaja....
    Czy w tej sytuacji powinnam rozmawiac z Telekomunikacja czy tez z firma
    windykacyjna...
    Zadnego powiadominia o sprzdazy dlugu nie otrzymalam ani od firmy
    windykacyjnej , ani tez od samej Telekomunikacji.
    Dlatego prosilam Medrcow z tej grupy o kilka slow w tym temacie...
    Jednakze jezeli to ma byc proba wymadrzania sie poprzez pouczanie i
    aroganckie zachowanie to ...DZIEKUJE ....TEMAT POWINNAM CHYBA ZAMKNAC.
    Wydawalo mi sie ze jest to grupa dyskusyjna dotyczaca prawa a nie zlot paru
    madrali ktorzy beda mnie osadzac.
    Pozostaje miec nadzieje ze w ten sposob realizuja sie tylko hobbystycznie w
    temacie prawa, bo gdyby w terazniejszosci lub przyszlosci mieli je stanowic
    lub co nie daj Boze pilnowac jego przestrzegania to.......szkoda gadac.

    pozdrawiam
    lilianna