  • Data: 2010-10-05 09:46:05
    Temat: Re: zadluzajacy sie alkoholik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-10-2010 09:45, Kris pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > zrezygnowac z umoy i oddac kase, czy mozna?

    Zawsze można kredyt spłacić wcześniej, często jednak kosztuje to ekstra
    - banki nie lubią przedterminowych spłat. No i zwykle trzeba to bankowi
    zgłosić wcześniej, inaczej potraktują wpłatę jak spłatę kilku raty przed
    terminem.
    Jeżeli to kredyt konsumencki, jest 10 dni na odstąpienie od umowy
    kredytu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu jest zwykle załącznikiem do umowy.
    Odstąpić może jednak tylko kredytobiorca.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813