  • Data: 2002-06-26 14:38:22
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    niccc napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

    >LUDZIE CO WY PISZECIE ?????? NIEDOSC ZE DURNE PRZEPISY W TEJ POLSCE SA TO
    >JESZCZE LUDZIE JE POPIERAJA ??????????????
    >KUMPEL MAJAC 1 PROMILA BEDAC W STANACH PRZESZEDL TEST NA TRZEZWOSC !!
    >IDIOTYCZNE PRZEPISY - POPROSTU HOMOSOWIETICUS (CZY JAKOS TAK) ZAKAZY,
    NAKAZY
    >?? MOZE TROSZKE WOLNOSCI W TEJ DEMOKRACJI KTORA SOBIE WYWALCZYLISMY ?

    Po pierwsze: nie krzycz,
    Po drugie: przeczytaj jeszcze raz, to co napisałes i zastanów się, dlaczego
    piszesz idiotyzmy,
    Po trzecie: zachowania osób mających tę samą ilość promille alkoholu we krwi
    mogą być diametralnie różne. Ustalona w Polsce dawka 0,2 promille alkoholu
    we krwi jest IMHO dobra. Poniżej to by było przegiecie, bo czasem może być
    0,1 do nawet 0,2 z powodu np. reakcji organizmu na niektore leki. Powyżej
    zaś spowalnia się szybkość reakcji, u niektórych występuja lekkie objawy
    oszołomienia. Czasem jedno piwo wypite w upalny dzien może nieźle "dac w
    głowę" kiedy człowiek jest zmeczony, czasem po wypiciu trzech zachowuje się
    całkiem normalnie i reakcje mogą być (na pierwszy rzut oka) szybkie. Ale jak
    już chcesz pogadać o wolności, to dlaczego dla swojej wolności jezdzenia po
    pijanemu chcesz ograniczyć moją wolnośc użytkownika drogi, obawiającego się
    pijanego debila na jezdni??? To nie jest ograniczanie wolności matoła
    jeżdzącego po pijanemu, to jest próba zagwarantowania bezpieczeństwa
    normalnym użytkownikom, co chcą bezpiecznie dojechać do domu, nie będąc
    narażonymi na smiertelne niebezpieczeństwo ze strony "wolnych debili" z 1
    promille alkoholu we krwi.

    Co innego jeśli chodzi o używanie pasów bezpieczeństwa, ale to całkiem inna
    historia...

    BTW: takim kretynom, co jeżdzą po pijanemu i jeszcze to próbują uzasadnić
    przepisami w innych krajach, powinni prawo jazdy zabierać na minimum 10 lat.
    Jeżdząc autobusem może się czegoś nauczą, debile.

    EOT, bo NTG

    --
    Jaszyn