    From: "lord" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Date: Mon, 24 Jun 2002 14:59:04 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@dial135.wroclaw.dialog.net.pl

    na twoim miejscu bym poszedl do dobrego prawnika i spytal o porade byc moze
    cos wymysli ??

    ps. nawet piwo bezalkoholowe ma alkohol !!!
    ps2. czlowiek moze miec nadkwasote i wowczas wipicie nawe troche piwa
    powoduje znaczne ilosci jego we krwii
    ps3.policja po zbadaniu cie alkomatem ma prawo (jezeli alkomat stwierdzi
    nawet 0,02 ) pojechac na badanie krwi aby ustalic czy jest to wynik
    wzrastajacy (czyli bedzie wiekszy bo dopiero po kilkudziesieciu minutach od
    wypicia piwa jest jego maksymalne stezenie) czy malejacy ze wlsnie
    trzezwiejesz
    ps4. a moze ktos dzien wczesniej mial impreze i wieczorem na drugi dzien
    wsiada za kolko skad kurwa ma wiedziec ze ma 0,28 promila we krwi jak dobrze
    sie czuje i wogole ??
    i nie pierodlcie o tanich alkomatach z tagu albo telewizji (ktore maja
    pewnie blad +- 0,05 promila)
    ps5. ja bym zamykal tych co wyprzedzaja na trzeciego podczas jazdy -
    stwarzaja wieksze zagrozenie na drodze niz ten co ma 0,28 promila
    ps6.zamykalbym tych co sa naprawde pijani czyli wypil 2-3 browary i za
    koleczko po 10 minutach - i nie pierdolcie o tym ze po jednym piwie jestes
    wolnijszy masz slbsza reakcje na bodzce i generalnie nie wiesz co sie z toba
    dzieje - czesciej jest czlowiek niebezpieczniejszy trzezwy jadacy w upalny
    dzien niz ten co ma 0,28 promila we krwi