  • Data: 2007-01-03 11:40:32
    Temat: Re: zabójstwo 8 letniej dziewczynki :(
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma Handlowa napisał(a):

    > to juz nie 7 letnia? Ale mame miala fajna, 2 promile... jestem za
    > przymusowa sterylizacja rodzin patologicznych, bo dzieci nie sa winne i
    > nie moga zyc w takich. Szkoda ze przepis nie jest realny.

    no i co z tego ze sobie mama wypila, na niekorzysc wplywa ze w dzien,
    ale sam fakt ze sobie czasem wychleje wcale nie swiadczy o tym ze zle
    traktuje swoje dziecko. Jest to zwykle prymitywne uproszczenie.

    Moim zdaniem dziecko (o ile ni ejest demoralizowane, CZYLI zachecane
    <itp> do rzeczy ktorych nie powinno w tym wieku wykonywac) i chce byc z
    rodzicem <i na odwrot> to powinien byc bezwgledny zakaz umieszczania
    takiej osoby w placowce <odbierania rodzicom>, rodzinie trzeba wtedy
    pomoc a nie dobijac.

    (niedawno odebrano rodzicom dzieciaka - swieta spedzil w domu dziecka -
    poniewaz nie mieli pieniedzy na utrzymanie, to jest dopiero chore)