  • Data: 2010-09-12 21:25:28
    Temat: Re: zablokowanie zniszczenia drogi
    Od: "marzena" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw nie zapoznałaś się z tłem sytuacji,

    zapoznalam i uwazalam ze jestes "nakręcony"

    potem powypisywałaś nieco
    > bredni czy wręcz kłamstw, a teraz strzelasz focha i sobie wychodzisz.

    widzisz, jednak nie zrozumiales tekstu pisanego. powtorz w skrocie. lezace
    policjanty maja duzy wplym na zmniejszenie predkosci. a czy pyl drogi
    zwirowej ci przeszkadza czy nie to inna sprawa. moze trza do lekarza, ze ci
    pylki przeszkadzaja?