  • Data: 2010-09-12 07:14:15
    Temat: Re: zablokowanie zniszczenia drogi
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW: jak i gdzie złożyć donos na nielegalne progi? W jednej miejscowości
    > na drodze publicznej są te brutalne podrzutowe i nawet jak się jedzie
    > 20km/h niemalże urywają koła.

    nei anrzekaj... ja kiedys sie zacialem na jeden prog w warszawie - musialem
    jezdzic czesto a prog byl tak wysoki ze samochody o niego zaczepialy. byl
    zrobiony z kostki brukowej na ulicy wykostkowanej. Jego powierzchnia nosila
    mnostwo rowkow na szczycie wyslizganych miskami olejowymi itd.
    Po zrobieniu dokumentacji foto i wysmarowaniu pisma przyjechala ekipa i
    obnizyli. Teraz przycieram tylko jesli mam kogos w samochodzie............

    jak juz jestesmy przy progach to mozna jakos zalatwic usuniecie danego
    progu? czasami to wrecz kuriozum....

    wioska, jedna droga przez nia i progi.....
    I to takie progi ze jak na nie najedziesz to masz wrazenie ze deska
    rozdzielcza chce wyjsc poza samochod.
    Lepsze sa te z kostki brukowej ale tu patrz problem z szorowaniem podwoziem.