  • Data: 2005-02-07 15:31:23
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > W znazcznej wiekszosci na temat duzych psow wypowiadaja sie osoby ktore
    > mialy max jamnika. albo kota, badz w ogle nic takiego.

    W moim domu prawie zawsze były psy, przeważnie w domu były 2 psy
    jednocześnie i kilka kotów. "Mój" pierwszy pies to tzw. "Lassie"
    miałem wtedy 2 lata, pies był ode mnie 3x większy. Potem były
    owczarki niemieckie i podchalańśkie, i jakies mieszańce. Większość
    to były ogromne bydlaki. Bardzo lubę psy. Ale takie psy...
    http://groups.google.pl/groups?q=pies+dziecko+pogryz
    %C5%82+OR+zagryz%C5%82
    powinno się eliminować zanim kogoś zagryzą. Dotyczy to szczególnie
    tzw. "ras bojowych" takich jak pitt bull itp. Miałem doczynienia
    (dość blisko) z właścicielem takiego psa - on tego psa trzymał
    _właśnie_ dlatego, że wiedział, że pies może się rzucić na innego
    człowieka.

    Ukłony
    --
    ŁK