  • Data: 2004-05-24 11:16:17
    Temat: Re: za granice na dowod - paszport zabrany (!?)
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mumins" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c8qugb$qtv$1@news.onet.pl...
    > Czesc
    > Jak wyglada sprawa wyjezdzania za granice przez osobe, ktora ma zabrany
    > paszport w skutek prowadzenia sprawy karnej? Czy mozna przechodzic
    > bezkarnie?
    > Rozumiem,ze samo przejscie nie jest trudne co jednak sie stanie jak taka
    > osoba zostanie oskrazona o lamanie zasady nie opuszczania kraju??

    Unia polega też na tym, że z łatwoscią wymiary sprawiedliwości przekazują
    sobie osoby. Wcześniej wymagało to wymiany większej ilości papierów,

    m.in. dlatego teraz na granicach wewnetrznych nie sprawdza się już w
    komputerze osób, natomiast nie wiem jak to z wymianą informacji jest na
    razie, ale podczas legitymowania, co częściej zdarza się w PL niż w innych
    krajach UE

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm