  • Data: 2009-10-14 22:19:40
    Temat: Re: z kategorii - humor - pismo straszak za wyrażenie opinii
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Oct 2009 16:09:12 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >a to każą przynieść
    >"celem dopuszczenia do rejestracji" kwit z PCC,...
    Ja kojarze ze jak rozmawialem z urzednikiem w US na w/w temat to
    powiedzial ze WK w UM przy rejestracji nie ma nic do moich podatków i
    żebym im powiedzial (w razie problemow) zeby sie nie interesowali czy
    PCC oplacilem czy nie bo to sprawa miedzy mna a US :D
    A PCC akurat w tym wypadku nie oplacilem bo byla darowizna pojazdu w I
    grupie, ponizej kwoty w ogole wymagajacej zgloszenia - wiec zgloszenia
    w US mi nie przyjal. Ale w WK nic nie chcieli w zakresie podatkowym
    ogladac.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!