  • Data: 2010-01-10 12:45:01
    Temat: Re: z innej beczki...
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmmm,ale chodzi o osoby dorosle.moj "odseparowany" maz ukradl mi z
    mojego domu podczas mojej nieobecnosci.Pamietnik zawiera tresc jak
    wiadomo emocjonalna, zas dla policji jest to wartosc 2 zl

    Spróbuj art. 126 Kodeksu wykroczeń
    Kto zabiera w celu przywłaszczenia, przywłaszcza sobie albo umyślnie
    niszczy lub uszkadza cudzą rzecz przedstawiającą wartość niemajątkową,

    podlega karze grzywny albo karze nagany.

    § 2. Ściganie następuje na żądanie pokrzywdzonego.