eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyzwiska w szkole - jaki nastepny krok ? › Re: wyzwiska w szkole - jaki nastepny krok ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyzwiska w szkole - jaki nastepny krok ?
    Date: Thu, 11 Sep 2003 10:12:25 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <bjpcoi$pdm$2@inews.gazeta.pl>
    References: <bjnt03$1mh$1@sklad.atcom.net.pl> <bjo2st$1ic$1@inews.gazeta.pl>
    <bjo3cm$9e0$1@sklad.atcom.net.pl> <bjocrh$6ne$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc212.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1063269970 26038 217.99.219.212 (11 Sep 2003 08:46:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Sep 2003 08:46:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:163933
    [ ukryj nagłówki ]

    | A może by tak więcej czasu z dziećmi spędzać na rozmowach?Przyniesie to
    | długo falowy skutek, bo będą umiały odróżnić dobro od zła, a tak w
    | przyszłości będą miały dwie lewe ręce.

    Bardzo słuszna rada, tylko nie wiem co ma do rzeczy. Czy jak zaczną z
    dziećmi rozmawiać, to tamten palant przestanie kląć? Coś nie sądzę.
    Oczywiście z dziećmi należy rozmawiać, co jednak nie wyklucza troski o to,
    by w szkole nie było wulgaryzmów. Jedno z drugim pozostaje w luźnym związku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1