  • From: "Homus" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc i celowosc mandatu
    Date: Wed, 6 Feb 2002 23:23:11 +0100

    Witajcie

    | Warunki pogodowe byly dobre, na drodze bylo prawie pusto, byl wieczor, mam
    | 18 lat, seat ktorym jechalem jest bardzo zadbany i calkowicie sprawny
    | ukarany i to wysoka grzywna
    | ktora nie jestem w stanie zaplacic. ( chodze do liceum nie pracuje )
    Tylko mi nie mow ze sobie sam kupiles seata - stac Cie na takie auto stac
    Cie na 300 a tak na marginesie to mnie jasny szag trafia jak taka mlda osoba
    zapieprza ponad 100 czlowieku tobie to balbym sie dac rower zebys komus
    krzywdy nie zrobil. A sobie wyobraz jak by Ci dziecko wyskoczylo i bys
    zrobil....
    Niestety nic - przy takiej przedkosci..... pomysl i zastanowow sie zanim
    znowu siadzesz do auta. A tak na marginiesie to ja Ci zle nie zycze ale jak
    nie bedzesz uwazal na to jak jezdzisz to mam cicha nadzieje ze kiedys Ci
    prawojazdy zabiora - oby.......

    | Czy moge probowac jakas sie odwolac od tej dezycji ( wedlug mnie
    | niesprawiedliwej ), czy wogule mam jakies szanse ?
    "no coments"

    |Osobiscie uwazam sie za dobrego, czlowieka, charytatywnie pomagam juz 3 rok
    |WOSP, w tym roku zrobilem dla nich ladna strone, co wymagalo duzo wysilku,
    i |zrobilem to za darmo.
    Orkiestra czesto zbiera na ofiary wypadkow spowodowanych przez takich i co
    Ty na to pomysl zanim wsiadzesz nastepnm razem.....

    Homus
    | Zadna Kobieta nie da Ci tego |
    | co moga dac Ci klocki LEGO |
    GG#321937