eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyrzucenie ze sklepu...Re: wyrzucenie ze sklepu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Pawel Marcisz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Date: Sat, 21 Jan 2006 19:53:57 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <BFF841D5.1C517%martzisch@o2.pl>
    References: <dqhbcd$8cj$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqjdnf$snj$1@inews.gazeta.pl>
    <dqjn01$cc8$1@nemesis.news.tpi.pl> <dqmg59$978$1@inews.gazeta.pl>
    <dqmmkt$l0$1@inews.gazeta.pl> <BFF599FA.1BB83%martzisch@o2.pl>
    <dqp0ji$bj3$1@inews.gazeta.pl> <BFF5CE34.1C056%martzisch@o2.pl>
    <dqp76g$d8s$1@inews.gazeta.pl> <BFF5E3EB.1C094%martzisch@o2.pl>
    <dqp9r6$kpv$1@inews.gazeta.pl> <BFF6BD09.1C152%martzisch@o2.pl>
    <dqrbag$k70$1@inews.gazeta.pl> <BFF83E73.1C509%martzisch@o2.pl>
    <dqtvdn$2oi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 128pc195.sshunet.nl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1137869644 8837 145.97.195.128 (21 Jan 2006 18:54:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Jan 2006 18:54:04 +0000 (UTC)
    X-Sender: fWWaiA+Ltj891LRAgCcnvAH21/77M55e
    User-Agent: Microsoft-Entourage/11.2.1.051004
    Thread-Index: AcYevAhiRqa4h4qvEdqCWwADk5FJXg==
    Thread-Topic: wyrzucenie ze sklepu...
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:360475
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał Wilk napisał(a):

    >> BTW ale w temaciee niemożności ustalenie danych: zastanawiałem się właśnie i
    >> nie potrafię znaleźć odpowiedzi: co może zrobić obsługa restauracji w
    >> sytuacji, gdy po zjedzonym posiłku klient twierdzi, że zapłaci później i
    >> wychodzi nie mówiąc nic o sobie?
    > Wezwac policje

    Ale on sobie w tym czasie pójdzie. Chodzi mi o to, jakie mamy podstawy
    prawne go zatrzymać i jakie policja ma podstawy, by ustalić jego tożsamość i
    przekazać kelnerowi. (Klient cały czas twierdzi, że wróci i zapłaci, żeby
    trochę skomplikować sytuację).


    PS Przez Ciebie nie mogę wysłać cancela do zeszłej wiadomości ;-) Powinno
    być rzecz jasna: stan wyższej konieczności (zamiast obrona konieczna).


    --
    Pozdrawiam
    Paweł Marcisz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1