  • Data: 2004-10-18 18:12:31
    Temat: Re: wyrok nakazowy
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jakoś się wywinołem tym obesranym gryzipiórką, mam nadzieje ze o mnie
    zapomną, znaczy miałem nadzieje do niedawna aż se jakiś dupek przypomniał,
    nic nie zbroiłem, to sprawa sprzed 2lat i myślałem ze zapomnieli, a widać
    nie, a dodam jesze że troche im dupy zmiękły jak się TVN zainteresowł sprawą
    że wydają wyroki nie współmierne do "przestępstwa"
    bo podchmielony rowerzysta dostaje rok więzienia, a ten który pobił gościa
    do nieprzytomności tylko pół roku
    I GDZIE SPRAWIEDLIWOŚĆ ??