  • Data: 2004-10-19 05:59:40
    Temat: Re: wyrok nakazowy
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    jasne, zresztą i tak powiem Ci ze te sądy to jeden wielki cyrk, nic dodać,
    nic ująć......
    i naprawde mozesz się nie sukerować nikiem czy inaczej pseudonimem "łysy" bo
    uwarzam ze jestem dobrym obywatelem tego kraju, a że noga powineła mi się
    dwa razy i już powiedzmy ze jechałem na tym rowerze po pijaku to chyba nie
    jest odrazu taki straszny powód aby mnie umieszczać na rok w zakładzie
    karnym.
    Uwarzam że po odbyciu tej kary wyjdę i bedę bardziej zdemoralizowany niż
    jestem...... choć nie jestem

    pozdrawiam