  • Data: 2011-06-04 09:50:38
    Temat: Re: wypozyczanie kopii bezpieczenstwa
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ikselka napisał:

    > Jeśli licencja programu jest na określoną liczbę n stanowisk, to może
    > "pożyczyć" tylko n-1 osobom... czyli jeśli ma licencję tylko dla siebie na
    > jeden komputer, to nie może pożyczyć nikomu.
    >
    > Co do większego n - usuwanie programu z komputera "znajomego" przed
    > następnym "wypożyczeniem" należy między bajki włożyć.
    > Więc o czym tu mówimy?

    Mówimy o tym, że i tak nie ma to żadnego znaczenia.

    Każdy komputer, każdemu (z wyjątkiem posłów) mogą bez gadania zabrać do
    ekspertyzy na rok-dwa-trzy i potem napisać że znaleźli dowolną ilość
    dowolnego oprogramowania.
    Więc jak będziesz rzeczywiście pożyczał znajomym a nie masowo
    rozprowadzał po sieci to istnieje duże prawdopodobieństwo że nikt cię z
    tego powodu nie będzie ścigał.