  • Data: 2011-06-04 19:46:46
    Temat: Re: wypozyczanie kopii bezpieczenstwa
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4 Jun 2011 19:38:55 +0200, januszek napisał(a):

    > Ikselka napisa?(a):

    > Jesli przez "system" rozumiemy system MS Windows to nie ma takich
    > laptopow (z zainstalowanym systemem) w sprzedazy. Te, ktore sa maja
    > system *preinstalowany*. W czasie pierwszego uruchomienia musisz m.in.
    > zaaceptowac licencje EULA.

    Nie przypominam sobie.
    Włączyłam i... wszystko działało. Na specyfikacji/fakturze mam Windows
    razem z lapkiem wpisany.

    > Czcionek oczywiscie takze uzywasza zgodnie z odpowiednia licencja, ktora
    > oczywisie takze znasz? ;)
    >
    > j.

    Używam czcionek windowsowych. Żadnych dodatkowych nie instalowałam.
    --
    XL

    Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
    w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
    Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
    Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

    by XL