    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną
    Date: Fri, 11 Jun 2010 18:26:12 +0200

    > No wlaśnie nie wiesz a piszesz. Z tego konta nikt inny nie
    może
    > nic napisać tylko ja. A dlaczego a dla tego ,że jest to związane z nazwą

    dobre dobre. Zyj dalej w takim przeswiadczeniu.

    > użytkownika hasłem nadanym przez firmee i Nr MAC.Jest to tak zwane konto
    > systemowe przeznaczone tylko i wylącznie do korespondencji z tą firmą. Z
    > żadnego innego komputera napisanie majla z tego konta jest niemożaliwe.

    a jaki to e-mail. Jaki adres ?

    > Żdna inna osoba nie może nic napisać z tego adresu to tak jak nie
    mając
    > karty kodów jednorazowych nie wykonasz operacji bankowej.

    no no, _prawie_ masz racje

    > Każdą umowę możan wypowiedzieć i ją wypowiedzialem i
    jestem
    > pewny ,że skutecznie . Ponadto wskazałem im na zapisy które są uzanane
    jako
    > klauzule niedozwolone. Dalsze "kopanie" się z tą firmą skończy się sprawą

    a mianowicie jakie ? Bo zadnych takich tu nie zaprezentowales.

    > sądzie i napewno sprawę wygram bo jakiś bubek w tej firmie nie przyjmuje
    do
    > wiadomości ,że wyroki w sprawie klazul niedozwolonych są obowiązujące i to

    taaaa, zawsze jak ktos pisze "napewno przed sadem wygram" to juz widze, ze
    nie ma _zadnego_ doswiadczenia i nie wiesz jak dziala ten system

    > jest prawdziwy powód konfliktu i chcą mnie nacignnąć na okolo 140
    > zł.napisalem im ,że jak chcą to im zapłacę bo nie jest to dla nie wielki
    > problem - chodzi poprostu o zwykłą uczciwość, zamisat im lepiej mogę to
    dać
    > powodzianom- ale będą mieli sprawę w sądzie i wpisy napewno 3 do rejestru
    > klauzul niedozwolonych.

    taaaa

    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/klauzule-niedozwo
    lone-uokik/uslugi;internetowe,branza,2.html
    > a tu znajdują się dotyczące usług internetowych
    >
    > Ta dyskusja wywołana moim pytaniem zboczyła z tematu , tematem
    > pytania było: czy Nasz sejm już uchwalił ustawę pozwalającą na
    załatwianie
    > tego typu spraw pocztą elektroniczną w gruncie rzeczy o to mi chodziło,
    czy
    > pisma mające "moc prawną " mogą być wysyłane pocztą elektroniczną, a
    > odbiorca musi je przyjąc i nadać im bieg i to jest moje właściwe pytanie

    tylko podaj jaka jest ta klauzula niedozwolona w twoim przypadku

    Icek