    From: "Jaro" <jarecky@mailujnakablowkeaster>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy wynajmu
    Date: Tue, 17 Feb 2009 08:36:21 +0100

    > No to sprzedała razem z tobą. Wolno jej.
    > Nowy właściciel własnie ma mieszkanie z lokatorem
    > Pozostaje kwestia wypowiedzenia umowy i terminów.

    Ja bym pogadal jesli jest mozliwosc z nowym wlascicielem bo znajac zycie nie
    ma pojecia, ze w mieszkaniu jest lokator. A jesli wie to moze mu
    wlascicielka powiedziala, ze jak sprzeda mieszkanie to sie wyprowadzi. Ja
    mam podobna sytuacje. Wlasciciel sprzedaje mieszkanie w ktorym mieszkam i
    niby wszyscy ktorzy przychodza je ogladac wiedza ze jest zamieszkane ale
    wszyscy sie dziwia jak kogos w nim zastaja :) Jeden kupujacy chcial nabyc w
    niedziele i do soboty niby mialobyc mieszkanie puste :) Troche sie zdziwil
    jak sie dowiedzial ze to lekko niemozliwe :)

    Pozdr
    Jaro