  • Data: 2006-06-04 00:36:25
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace,urlop i weksle
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > Sugeruję, że kolejnego posiadacza weksla (który go otrzyma na drodze
    > indosu) nie za bardzo będzą interowały przepisy BHP, czy inne umowy
    > pomiędzy remitentem a wystawcą, skoro nowy posiadacz weksla otrzymał już
    > ten dokument wypełniony. I bez problemu otrzyma nakaz zapłaty. A potem
    > na grupach pojawiają się wątki "wystawiłem 5 lat temu weksel in blanco,
    > a teraz ktoś inny żąda ode mnie pieniędzy. co robić?" Siedzieć i płakać
    > chyba. I płacić.

    z kręgów zbliżonych do pewnego SA dochodzą głosy, że SN dopuszcza
    ostatnio, w związku z serią nadużyc - przy wekslach in blanco
    sprawdzanie podstawy materialnej zarzutu, więc cień nadziei jest.

    Nie, nie zwariowałem i rozumiem co napisałem.
    Sygnatur orzeczeń nie znam.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911