  • Data: 2006-10-06 17:49:41
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o pracę trudny przypadek?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Żadne posprzątane. Odwołanie prokury również we takim wypadku nie
    > rozwiązuje automagicznie stosunku pracy.

    A to jest jasne, chodziło mi o to, że cofnięcie prokury może być
    przyczyną wypowiedzenia, o ile miał etat prokurenta. Ale jeśli
    księgowy dostał prokurę to cofnięcie prokury raczej w ocenie sądu nie
    spotka się z akceptacją jako przyczyna wypowiedzenia.

    > Prawdę mówiąc raczej należy w ogóle wykluczyć możliwość zawarcia w
    > takiej sytuacji umowy na czas wykonania określonej pracy.

    Raczej tak. Zwłaszcza, że nawet w przypadku takich prac, gdzie
    zastosowanie tej konstrukcji jest dopuszczalne, nie dałoby się
    zakwalifikować zwolnienia lekarskiego jako "ukończenia pracy".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||