  • Data: 2005-07-04 08:22:35
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
    news:daarac$ic7$1@news.onet.pl...
    wiadomości

    > Termin wypowiedzenia jest jeden dzien. Co nie zmienia faktu ze nadal
    nie
    > wiem jaka date wstawic w zdaniu: "oswiadczam iz odstepuje od umowy z
    > dniem..."
    > Pzdr. Magda

    To teraz wiemy już wszystko:
    - umowa zawarta do dnia 26 lipca 2005
    - jak nie zostanie wypowiedziana, to automatycznie się przedłuży
    - termin wypowiedzenia: 1 dzień.

    Teraz można dyskutować. Wydaje mi się, że odpowiednim terminem
    złożenia wypowiedzenia będzie 25 lipca, ale poczekajmy aż inni się
    wypowiedzą ;)

    L.