  • Data: 2004-10-21 17:59:53
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: "js" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cl8ohe$2lo$1@news.onet.pl...

    > Tu nie chodzi o żaden punkt widzenia , KRADZIEŻ to KRADZIEŻ nie ważne z
    > jakich powodów czy pobudek i prosze nie dorabiaj do tego ideologi.
    >
    > Podobnie można powiedziec że morderstwo z punktu widzenia mordercy wygląda
    > zupełnie inaczej.
    >
    > Ja wyznaję zasadę , którą wpoili mi jeszcze rodzice NIE WOLNO KRAŚĆ ,
    > kradzieży nic nigdy nie usprawiedliwia.

    Idz czlowieku z pl.soc.prawo z takimi tekstami.
    Kradziez jest umieszczona w KK i w zaden sposob nie mozna przypasowac
    opisywanej sytuacji jako tejze.
    Nie oceniam, nie wypowiadam sie, ale skoro zabierasz glow (zupelnie OT,
    nawiasem mowiac) to postaraj sie zachowac chocby odrobine precyzji, bo
    fachurow od wypowiedzi jak to "po sprawiedliwosci" byxc powinno to juz
    troche tu krazy.

    --
    "Temi recami zesmy ten Jusnet
    budowali!"