  • Data: 2008-04-14 14:15:39
    Temat: Re: wyposazenie samochodu
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > A można prosić o podstawę prawną? Pomijam jej brak w stosunku do
    > obcokrajowców, ale choćby do samych Słowaków nie wydaje mi się to realne w
    > ichnim prawie.

    Wiesz, jak cie lapie patrol policji, ktory nastepnie udaje, ze nie rozumie
    ani polskiego (w co nie wierze), ani angielskiego (w co moge uwierzyc)
    i wrzeszczy, ze ciebie skuje a auto odholuje na parking, to warunki sa
    ciezkie. A nawet po wezwaniu konsula moze sie okazac, ze do samochodu
    zdazyli juz podrzucic rozne rzeczy poczawszy od prochow po przemycanego
    Wietnamczyka. I nikt nic ci nie pomoze. Stawiac to sie mozna, jak jedziesz
    wieksza ekipa i wtedy ciezej wcisnac pozniejszy kit.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek