  • Data: 2005-03-01 12:12:27
    Temat: Re: wypłaciła kasę z konta gdy był w hospicjum
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "ROMAN" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po połowie więc nabyliście stan konta w chwili śmierci ojca.
    >
    > HaNkA
    >
    > Zasady w hospicjum są takie że jak chory chce sporządzić testament to musi
    przyjść lekarz i odstawić leki na 24 godz a później musi orzec czy chory jest w
    pełni świadomy do ustanowienia testamentu.
    Pełnomocnictwo na lokatach nie upoważnia(podobno)do likwidacji całego konta
    przez upowaznionego.Siostra nie była współwłaścicielem kont.Słyszałem że mogła
    w okresie choroby taty pobierać tylko takie sumy które miały zabezpieczyć
    bieżące potrzeby.Ona pobrała ponad 500 tys zł.
    Czy w takiej sytuacji podtrzymuje Pani swoje stanowisko że mnie się nic nie
    należy.Ona bez wiedzy taty pobrała te pieniądze.
    Romeo