  • Data: 2005-09-29 19:39:56
    Temat: Re: wypadek samochodowy a policja
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tata, a Marcin powiedział, że jego tata powiedział, że badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> powiedział(a):

    > OC za dom ktore pokrywa straty wyrzadzane przez psa?

    Wydaje mi sie ze OC ktore sie wykupuje razem z ubezpieczeniem mieszkania to
    odpowiedzialnosc cywilna.
    Jesli sie nie myle, budynek raczej duzej szkody nie wyrządzi innemu
    czlowiekowi, wiec raczej obejmuje to wlasciciela mieszkania, a zatem jego
    dzieci, psa i papuge (?)
    Myle sie ?