  • Data: 2008-02-13 09:25:55
    Temat: Re: wypadek drogowy - prosba o rade
    Od: "Piotr_B" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z opisow wyglada, ze byl to manewr w stylu: wyprzedzenie, wjazd przed
    wyprzedzony pojazd (rower) i "po hamulcach" (na misc.samochody,
    rec.rowery w najdelikatniejszych slowach uwazany za buractwo...)

    - To nie całkiem tak było, jechałem niezbyt szybko bo wiedziałem że będę
    skręcał na parking.
    Przede mną jechała pani na roweże, oczywiście wolniej niż ja. Wyprzedziłem
    ją,
    bo w mojej ocenie było wystarczająco dużo miejsca/czasu na bezkolizyjny
    wjazd na parking.
    Być może przeszacowałem, być może gdyby Pani była sprytniejsza nic by się
    nie stało, być może ...