  • Data: 2004-12-23 09:31:28
    Temat: Re: wypadek - delegacja
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cqdr17$8mf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam szanownych kolegów i koleżanki.
    > Mam pytanie czy wypadek (złamanie nogi) w trakcie delegacji to wypadek w
    > pracy? wypadek przy pracy?

    Wypadek uznawany za równorzędny z wypadkiem w pracy. Pracownik nie może
    odmówić wyjazdu na delegację. Musi jechać, jeżeli firma go wysyła. Odmowa
    może być ukarana zwolnieniem dyscyplinarmym za niewykonanie poleceń
    przełożonych, dlatego wypadek jest traktowany za równorzędny z wypadkiem
    przy pracy.

    > czy w takim przypadku należy sie 100% świadczeń?

    Tak