    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem mieszkania - rozwiązani eumowy - jakie terminy ?
    Date: Sun, 30 Mar 2008 01:12:47 +0100

    pawelj pisze:
    > Nawet w przypadku prawie misięcznego braku kontaktu i złamania warunków
    > umowy? W umowie było jasno napisane że nie wolno podnajmować innym osobom.
    > Umowa zawarta była z panem a mieszkała pani.- Jasny dowód złamania warunków
    > umowy.

    Nawet jak tam bedzie mieszkal rok za darmo to go nie mu nie mozesz sila
    spakowac rzeczy ani zmienic zamkow. Jesli to zrobisz to on przed sadem
    bedzie sie od ciebie domagal rekompensaty (np. za inne mieszkanie),
    ktora to rekomepnsate na pewno uzyska.

    > Ponad 20 dni zwłoki w zapłacie i przez ten czas brak konaktu jakiegokolwiek
    > z najmującym?Pomimo wszelakich prób z mojej strony - codzienne telefony,
    > e-maile , sms-y.

    Od tego sa odpowiednie organa, a nie wlasciciel mieszkania.

    > Sprawa się zakończyła tak, że zamki zostały zmienione - wszyskie rzeczy
    > podnajmującej a nie najemcy zostały wydane. Ja teraz czekam na kasę którą
    > ktoś i wisi. pewnie się nie doczekam...

    Prawo do mieszkania, a obowiazek placenia to sa rozne rzeczy. Jednego i
    drugiego mozna dochodzic w odrebnym procesie cywilnym. To ze ktos nie
    placi albo lamie postanowienia umowy umozliwia rozwiazanie takiej umowy
    co nie jest jednoznaczne z pozbyciem sie lokatora z mieszkania.

    --
    Mithos