  • Data: 2004-05-21 12:33:54
    Temat: Re: wynagrodzenie w czsie choroby ??
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "onasis" <o...@a...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8gkhn$j54$1@news.onet.pl

    > a czy możesz powiedzieć ile wyszło tobie za dni kiedy byłem w pracy tak
    > jak to jest w programie RAKS.

    Mogę Ci wyliczyć dokładniej, ale program ten oblicza
    z dochodu brutto (6 m-cy) i potrzebne są do tego
    koszty uzyskania przychodu - czy standardowe czy nie?.
    Tzn. czy pracujesz w miejscowości w której mieszkasz
    czy gdzieś dojeżdżasz i czy pracujesz w jednej firmie
    czy w kliku?. (podatek)
    Gdy mi to podasz to w poniedziałek podam Ci "wynik".

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.