    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynagrodzenie urlopowe
    Date: Tue, 11 Jul 2006 17:06:47 -0500

    m0niak wrote:
    > Pytanie
    > ------------------------
    > Jak w każdym z powyższych przypadków powinny zostać prawidłowo uwzględnione
    > zmienne

    po mojemu jest ok, jesli tak ustliliscie
    do urlopu liczy mi się historia jego premii, a nie fakt przynależności
    do grupy.
    Jeśli ktoś przez cały rok pracował za 4 tyś i tuż przed urlopem zmienił
    do dlaczego nie miałby mieć za urlop zapłacone 4 tyś, przecież sobie na
    to zasłużył, bo taki miałby gdyby grupy nie zmienił.

    Ktoś kto pracował za 500 zł, liczył się z faktem, że tyle samo dostanie
    w czasie urlopu, a sam fakt zmiany grupy nie powinien go natychmiast
    promować do 4 tyś, mimo, że jeszcze nic nie zdążył zrobić.

    Jedyną rzecz, którą bym zmienił to zrównał 3 i 12 miesięcy, bo to
    powoduje, że średnia wychodzi jednym inna niż drugim.
    Po prostu osoby, które zmieniły grupy np. 3 miesiące temu nie będą
    traktowane równo.

    Po za tym stwierdzenie, że prozumienie tego nie reguluje jest nie prawdą.
    Reguluje doskonale, po prostu liczy się tak samo, z ostatnich 3 lub 12
    miesiecy.

    Gdyby chcieć to zmienić, że płacimy w zależności od przynależności do
    grupy, wówczas jednym opłacałoby się brać ulrop przed zmianą, a drugim
    po i byłoby kombinowanie, a tak fakt zmiany grupy nie ma wpływu na
    termin wzięcia urlopu.