  • Data: 2007-12-07 16:50:33
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Nie uważam za dżentelmeńskie zachowanie ludzkie. Uważam je po prostu za
    > ludzkie.

    Taki dowcip mi się przypomniał:

    składu sądzącego per "Wysoka Sprawiedliwość", pomimo upomnień przewodniczącego. Tego
    ostatniego wreszcie poniosły nerwy.

    > Ty przyjebałeś się do faktu, że za 400zł/m-c można wyżywić dwie osoby o
    > różnych gustach/dietach.

    Można nawet 3.

    > Tylko z tym się nie zgadzałem, ale już pół biedy, że się do tego
    > przyjebałeś. Gorszy był sposób w jaki to zrobiłeś, ale sporo "pozytywów" za
    > to już zebrałeś, więc się powtarzał nie będę.

    Straszne. Rozumiem, że lubisz gówno w złotku, a złota utaplanego
    w gównie nie akceptujesz. Różni ludzie, różne potrzeby.

    > Zaskakująco szybko piszesz jedną ręką.

    Bo trza się uczyć.

    --
    Rafał "SP" Gil