  • Data: 2007-12-07 14:41:45
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Magda" <p...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

    news:fjbbi5$1pb$2@inews.gazeta.pl...

    > Jakie ????
    >
    > Jakoś poszkodowana nie pisała, że płaci za prąd, gaz, wodę etc ...
    >
    > Chciała siedzieć w domu, by mąż na nią zapier(*&^ał, to niech nie wlicza
    > tego w koszty. Koleś daje jej na jedzenie, mieszkają w mieszkaniu (które
    > obstawiam jest jego) , a ty pieprzysz o jakichś kosztach ...
    >
    > Pytam: O ile droższa jest mąka od śmietany ?

    Akurat przy tym nie moge przejsc obojetnie. Ty naprawde nie czytasz cudzych
    postow. Napisalam, ze do tej pory sie uczylam oraz pracowalam. Zrezygnowalam
    z pracy za namowa meza. Najpierw chcial zebysmy postarali sie o dziecko,
    zebym zajela sie troche wiecej nim i domem, a potem jak sie rozchorowalam
    przekonal mnie, ze szybciej wyzdrowieje jak zajme sie tylko powrotem do
    zdrowia. Lekarze z czasem zabronili mi powrotu do pracy twierdzac ze jest to
    duze obciazenie.
    Mieszkanie jest wpolne. Zapracowalam na jego polowe!
    To co wypisujesz to po prostu bzdury i tak jak wczoraj myslalam, ze po
    prostu postrzegasz cos inaczej tak dzisiaj stwierdzam ze jestes
    nieprzystosowany do zycia i nie dysponujesz zadna wrazliwoscia. Koncze te
    dyskuje. To moja ostatnia wypowiedz. Pozdrawiam.