eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymuszona doplata do biletu lotniczego › Re: wymuszona doplata do biletu lotniczego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "wald" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymuszona doplata do biletu lotniczego
    Date: Sat, 8 May 2004 16:36:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <c7irah$2ov$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c7i19t$dfb$1@nemesis.news.tpi.pl> <c7igka$daa$1@inews.gazeta.pl>
    <c7ihpi$366$1@nemesis.news.tpi.pl> <b...@z...router>
    <c7imng$jui$1@nemesis.news.tpi.pl> <b...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: vz162.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1084027026 2847 80.55.181.162 (8 May 2004 14:37:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 May 2004 14:37:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:213057
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zapewne jest, ale tu zaszla pomylka co do odczytu stanu a nie jego zmiana.
    > Przyklad ktory dajesz sprowadza sie do tego ze jest oferta, Ty ja
    > przyjmujesz, placisz, a firma mowi ze masz placic podlug innej oferty. To
    > co tu MZ zaszlo to ze jest oferta, tam napisane jest 2080zl, ale pracownik
    > gapa odczytal (przepisal do umowy) 2000zl. Nikt oferty nie zmienil.
    >
    > Zreszta zdaje sobie sprawe ze to wszystko takie klarowne nie jest i w
    > moim przekonaniu takie zachowanie firmy ja dyskredytuje, ale to juz o
    > etyce.

    nie pomylka w odczycie ale pomylka w obliczniu i to chyba generalnie problem
    tej firmy prawda??
    ja zaplacilem w momencie przedstawienia oferty 2000PLN czyli zostala zawarta
    umowa na 2000PLN i zmieniajaca sie oferta nastepnego dnia mnie juz nie
    obejmuje poniewaz ja juz zaplacilem , sfinalizowalem, bilet jest moj tylko
    linie musze go wyslac do biura a to do mnie. operujac moja wlasnoscia...

    chyba sie mylisz, bo nie moze byc sytuacji ze kupujac cos w sklepie na drugi
    dzien dowiaduje sie ze zaszla pomylka i musze doplacic 2zl ... a tu wlasnie
    tak bylo... zaplacone - sprzedane dla mnie to proste... chyba... :(

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1