eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
  • Data: 2003-03-31 12:53:01
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 31 Mar 2003 14:13:21 +0200
    gz <g...@p...gazeta.pl> naskrobał(a):

    > rozumiem, ze przy odbiorze dysku domagac sie zapisu, ze w dniu xx.xx.2003
    > dysk o nr xxxx zostal wymieniony na nowy o nr xxxx.
    > czy to wystarczy czy powinno byc cos wiecej, chocby domagac sie wydania
    > nowej karty gwarancyjnej.

    to od razu zapytaj grupe (sam jestem ciekaw :) co bedzie w takim
    (nierzadkim podobno, jezeli ktos sie kloci) przypadku
    "serwis grzecznie informuje ze jest to dysk naprawiony, jednak musieli
    wymienic obudowe w zwiazku z czym inny jest numer seryjny/stickers/etc,
    a ze jest to sprzet naprawiony - gwarancja jest ta sama"

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 31.03.03 14:05 gz
  • 31.03.03 14:32 Witus

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1